در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

بت‌شکن

يكشنبه, ۶ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۳۹ ب.ظ

همیشه باهاش حرف دارم حتی وقتی که بعد یک سال و نیم هم‌کلام میشیم. انگار من قلبم و او مغز. اون چه که من حس می‌کنم اون با تحلیل به زبون میاره و هر دو کاملا می‌فهمیم اون یکی چی می‌گه.

هر دو ناراحت بودیم و خشمگین از خودمون و ترسهامون.

من گفتم هر روز، روز امتحانه و هر روز باید انتخاب کنیم، باید تردید کنیم رو باورهامون و انتخاب کنیم که راه حق کدومه. و این که تغییر در باور سخته و تدریجی با رنج و زحمت بسیار.

دوستم گفت بیشتر عاشق خدا شده چون متوجه شده که بت و لزوم بت‌شکنی همیشه وجود داشته و وجود داره، گفت هر کس باید بت خودش و بشناسه و اون و نابود کنه تا به حق نزدیکتر بشه.

 

گفت شاید بت من حقوق ثابتم باشه و شاید عدم توکلم که روزی‌رسون خداست.

ای کاش امیدوار بودیم به روزهای بهتر

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی