در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

اهنگ‌ پیچیده

يكشنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۱، ۰۴:۰۷ ب.ظ

امید داره شبکه پویا می‌بینه، یهو می‌گه خدا کنه مزرعه دوستی رو بذارن!

یهو از خوشحالی جیغ می‌زنه و می‌گه آخ جون مزرعه دوستی.

بهش می‌گم چه خوب که برنامه‌ای که دوست داری رو گذاشتند، می‌گه مامان آهنگش و گوش کن خیلی پیچیده است! می‌خندم و می‌گم داره ترکی می‌خونه.

امید می‌گه یعنی تو ترکیه ساخته شده؟ می‌گم نه تو ایرانم بعضی شهرها ترکی حرف می‌زنند. می‌گه آها یعنی کلاس زبان رفتند:))

 

  • هستی ...

نظرات (۳)

  • دُردانه ‌‌
  • پیچیده :))

    از تلوبیون دانلود کردم ببینم چیه. دیدم برای شبکۀ سهند خودمونه. شعرش در مورد خونۀ مادربزرگه. شبکۀ پویا ترجمه‌شو زیرنویس می‌کنه؟

    پاسخ:
    نه متاسفانه، من امروز نگاه کردم که اگه زیرنویس کرد برای امید بگم چی‌ می‌خونه تا از پیچیدگی دربیاد اما زیرنویس نداشت.
  • دُردانه ‌‌
  • خب پس من براتون ترجمه می‌کنم

    https://telewebion.com/episode/0x5414152

     

    داغلار آراسیندا، شهر دن اوزاخ = بین کوه‌ها، دور از شهرها

    آلاه یارادبدی گزل بیر ییلاق = خدا خلق کرده یه ییلاق زیبا

    بیوک آنامزن اردا اوی وار = مادربزرگمون اونجا خونه داره

    اوین دورسینده دوزولوب چینار = دورتادور خونه چنار چیده شده

     

    گزل حیطینده تویوخ خروز وار = توی حیاط زیباش مرغ و خروس هست

    باغچاسن بزییب گونه باخانلار = باغچه رو تزئین کرده آفتابگردون‌ها

    اوین قاباغندا جشور بیر بولاخ = جلوی خونه یه چشمه می‌جوشه

    یانندا چخبدیر چیچک بیر قوجاخ = کنارش یه بغل شکوفه درومده


    بیوکلر دییبلر سو دور یاشایش = بزرگان گفته‌اند آب زندگیه (مایۀ حیاته)

    هر یر اولار دوزلاخ یاغماسا یاغش = همه جا میشه نمکزار اگه بارون نباره

    سویون گره قدرین همیشه بیلاخ = قدر آبو همیشه باید بدونیم

    دیرلی قزل دیر سویینن تپراخ = طلای ارزشمندیه آب و خاک

    پاسخ:
    ممنونم، لطف کردی.
    حتما ترجمه‌اش و فردا برای امید می‌گم و می‌دونم که خیلی خوشحال می‌شه.

    الهی عزیزم 😂😂😂😍😍😍 پیچیده!!!

    پاسخ:
    :)) اره دیگه چون متوجه نشده فکر گرده خیلییی پیچیده است.
    تابستون داشت کارتون ارنست و الستین و می‌دید زبان اصلی بود با زیرنویس، من خواب بودم اما تو خواب متوجه می‌شدم کارتون دائم قطع می‌شه رفتم دیدم هر دیالوگی که گفته می‌شه می‌زنه رو استپ و زیرنویس و به زحمت می‌خونه :)) تا متوجه اتفاقات بشه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی