در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

رب ارحمهما کما ربیانی صغیرا

چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶ ب.ظ

دو سال گذشت.

هنوز قلبم از نبودنت تیر می‌کشه، هنوز خاطرات وحشتناک اردیبهشت ۴۰۰ اونقدر واسم پررنگه که با خودم مرورش نمی‌کنم. هنوز حالت چشمهای نازنینت، تکون دادن دستت و نگاههات، اشاره‌هایی که تو بیمارستان می‌کردی و من از پشت شیشه متوجه نمی‌شدم چی می‌گی تمام وجودم و به آتیش می‌کشه. هنوز نمی‌تونم بهت فکر کنم و اشک نریزم. 

بابا دلم برات تنگ شده خیلی بیشتر از حد توان و طاقتم. خدا صبر نداد!

امروز برات مراسم یادبود و ختم انعام گرفتم، اقوام اومدن خونه ما، سعی کردم همه کار و خودم انجام‌ بدهم شاید یه ذره خوشحالت کرده باشم، شاید بیای به خوابم..

چگونه این همه غم را به هر طرف بکشانم..

  • هستی ...

نظرات (۳)

عزیزم... 

چه حرفی میشه زد 😔 درد کمی نیست...

 

پاسخ:
دردی است غیر مردن آن را دوا نباشد...

روحشون شاد. منم فاتحه خوندم.

پاسخ:
ممنونم. سلامت باشی و خدا امواتتون و رحمت کنه.

غم شما از پشت خطوط هم قابل لمسه. خداوند بیامرزتشون. برای فرزند از دست دادن پدر مادر خیلی سخته. خیلی... خدا به تمام شماهایی که عزیز از دست دادید صبر بده. گرچه داغشون همیشه با ادمه..‌

پاسخ:
ممنون عزیزم.
خدا اموات شما رو هم رحمت کنه، سخت نمی‌تونه بیان کننده داغ از دست دادن عزیز باشه، من از وقتی بابا رفته معنی لغت جانسوز و جانگداز و درک کردم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی