در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.
style="position:fixed;left:0px;top:0px;z-index:200;">

در جستجوی معنا

من انسانم و هیچ چیز انسانی برایم بیگانه نیست.

سفر بدون برنامه قبلی

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۰۷:۴۷ ب.ظ

امروز در حال برگشت از محل کار بودم که رئیس اداره تماس گرفت و اعلام کرد فردا باید عازم یک سفر باشیم.

از زمان دانشجویی تا الان هیچ سفری رو به تنهایی و بدون خانواده نرفتم از طرفی چند وقته دلم می‌خواست یه سفر بدون خانواده بروم که مسئولیت کسی با من نباشه و بتونم‌ کمی با خودم باشم و حالا که این میسر شده هم خوشحالم هم مضطرب، حتی چندبار وسوسه شدم که بگم من نمیام اما منصرف شدم و الان دیگه قطعی تصمیم‌ گرفتم این سفر و بروم.

تجربه جدیدی پیش رویم هست که تا به حال نداشتم و امیدوارم که حالم تغییر مثبتی داشته باشه.

فردا بعد از نماز مغرب حرکت می‌کنیم و انشاءالله جمعه ظهر مشهد خواهیم بود.

  • هستی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی